دانلود آهنگ جدید

جدیدترین آهنگ ها همراه با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید

جدیدترین آهنگ ها همراه با متن آهنگ

آهنگ جدید محمد مقصودی به نام عادت منتشر شد

دانلود آهنگ عادت از محمد مقصودی با لینک مستقیم

Download Ahange Jadid Mohammad Maghsoudi-Adat

ترانه: حدیث دهقان ؛ آهنگسازی و تنظیم: فواد غفاری ؛ میکس و مستر: امیر بهادر

دانلود آهنگ جدید محمد مقصودی به نام عادت Mohammad Maghsoudi Called Adat

متن آهنگ محمد مقصودی عادت

چشمم از عشق ترسیده هرکی محبت کنه میترسم از اینکه قلبم دوباره بخواد به کسی عادت کنه میترسم تو بغیر من که جام خالی شد هیچ چیزی تو زندگیت دست نخورد منم قلبم یه جوری شکست که دیگه به درد هیچ کس نخورد بعد تو انقده حال من بد شد شکست عشقیم زبون زد شد که تو دست خودم اسیرمو سمت هیچ آدمی نمیرمو من از ترس اینکه مثل تو شم حتما یه روزی خودمو میکشم تو شونه خالی کردی از دلم گریه کردم رو دستای خودم ++++++ عزیزم تو کاری باهام کردی بعیده حتی دشمنم کنه خیس شدم نزاشتم کسی دیگه بارونیشو تنم کنه بعد تو انقده حال من بد شد شکست عشقیم زبون زد شد که تو دست خودم اسیرمو سمت هیچ آدمی نمیرمو من از ترس اینکه مثل تو شم حتما یه روزی خودمو میکشم تو شونه خالی کردی از دلم گریه کردم رو دستای خودم

دانلود آهنگ های محمد مقصودی از کافه موزیک

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای محمد مقصودی بنام عادت با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما اطلاع دهید.


دانلود باکس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.