دانلود آهنگ جدید

جدیدترین آهنگ ها همراه با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید

جدیدترین آهنگ ها همراه با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید امیرعلی به نام وای از دست تو

دانلود آهنگ وای از دست تو از امیرعلی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید امیرعلی به نام وای از دست تو

Download New Music By AmirAli Called Vay Az Dast To

دانلود آهنگ جدید امیرعلی به نام وای از دست تو AmirAli Vay Az Daste To

دانلود آهنگ وای از دست تو با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین

متن آهنگ امیرعلی وای از دست تو

کی میدونه که صدامو بستی و داری میری خیلی راحت

کی میدونه که چشامو بستی و داری میری خیلی راحت

هیچکی نیست ازت بپرسه که کجا داری میری

هیچکی نیست بگه چرا بی صدا داری میری

بی صدا داری میری بی صدا داری میری بی صدا داری میری

قصه هام این روزا تلخن و حالم خیلی بده

این روزا با دلم راه بیا اینقدر زجرم نده

دردامو کسی نیست که بفهمه غیر از حس تو

این روزا که می خوامت نیستی وای از دست تو

قصه هام این روزا تلخه و خیلی حالم بده

این روزا با دلم راه بیا اینقدر زجرم نده

دردامو کسی نیست که بفهمه غیر از حس تو

این روزا که می خوامت نیستی وای از دست تو

قصه هام این روزا تلخن و حالم خیلی بده

هرکاری دلت می خواست کردی دوست داری فقط بری و برنگردی

اینو فهمیدن که عاشق نیستی خودتم می دونستی تظاهر میکردی

هیچکی نیست ازت بپرسه که کجا داری میری

هیچکی نیست بگه چرا بی صدا داری میری

بی صدا داری میری بی صدا داری میری بی صدا داری میری

قصه هام این روزا تلخن و حالم خیلی بده

این روزا با دلم راه بیا اینقدر زجرم نده

دردامو کسی نیست که بفهمه غیر از حس تو

این روزا که می خوامت نیستی وای از دست تو

قصه هام این روزا تلخه و خیلی حالم بده

این روزا با دلم راه بیا اینقدر زجرم نده

دردامو کسی نیست که بفهمه غیر از حس تو

این روزا که می خوامت نیستی وای از دست تو

قصه هام این روزا تلخن و حالم خیلی بده


دانلود باکس

دانلود آهنگ حکم تیر از رضا صادقی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ حکم تیر از رضا صادقی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام حکم تیر از رسانه سخاموزیک

Download New Music By Reza Sadeghi Called Hokme Tir

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام حکم تیر Reza Sadeghi Hokme Tir

دانلود آهنگ حکم تیر با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین

متن آهنگ رضا صادقی حکم تیر

تو می خندی و این دنیا بدون تو شروع میشه

چه دردی داره هر روزم بدون تو تموم میشه

کنارت حس خوشبختی کنارت هر نفس رویاست

تو هرجا پاتو میزاری برام مثل عبادت گاست

پشیمونم یه وقتایی بدونت بچگی کردم

بگی میرم به جوون تو بمیرم بر نمیگردم

صدای پاتو گم کردم چقد سخته نباشی باز

کسی که از تو می خونه نمی دونی چقد تنهاست

صدام کن چون تو میتونی که قلبم رو بلرزونی

که با چشمای آرومت به من عشقو بفهمونی

هواتو می کنم هر شب تو این حالو نمی فهمی

فقط یکبار به من رو کن نگو که بر نمیگردی

پشیمونم یه وقتایی بدونت بچگی کردم

بگی میرم به جوون تو بمیرم بر نمیگردم

صدای پاتو گم کردم چقد سخته نباشی باز

کسی که از تو می خونه نمی دونی چقد تنهاست


دانلود آهنگ دیوونه از محسن چاوشی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ دیوونه از محسن چاوشی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام دیوونه از رسانه سخاموزیک

Download New Music By Mohsen Chavoshi Called Divooneh

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام دیوونه Mohsen Chavoshi Called Divoone

دانلود آهنگ دیوونه با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین

متن آهنگ محسن چاوشی دیوونه

دوست دارم نگات کنم تا که بی حال بشم
تو ازم دل ببری منم اغفال بشم
دوست دارم برای تو با همه فرق کنم
خودمو توی چشات یه تنه غرق کنم
با تو باشم غم چیه ..با تو مرگم آسونه
آخه دیوونه میشم وقتی میگی  دیوونه ..دیوونه ..دیوونه
حال میده ناز کنی تا نوازشت کنم
بی خودی قهر کنی غرق خواهشت کنم
دل بدم به خنده هات..سپر بلات بشم
الهی تصدقت ..الهی فدات بشم
مگه میتونم تو رو با کسی عوض کنم
لعنتی صدام بزن ، هی بگو تا حَظ کنم
دیوونه.. دیوونه ..دیوونه
تو حصار بغلت زندگی به کاممِ
همه چیت مال منه سندش بناممِ
وقتی میخندی برام خونه آفتابی میشه
گلدونا گل میکُنن ، آسمون آبی میشه
گلای نسترنو بذار پشت پنجره
زُل بزن توی چشام تا دلم ضعف بره
دیوونه.. دیوونه ..دیوونه


دانلود باکس

دانلود آهنگ چقدر شبیهته از علی عبدالمالکی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ چقدر شبیهته از علی عبدالمالکی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام چقدر شبیهته از رسانه سخاموزیک

Download New Music By Ali Abdolmaleki Called Cheghadr Shabihete

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام چقدر شبیهته Ali Abdolmaleki Cheghadr Shabihete

تنظیم : معین راهبر , موزیک : علی عبدالمالکی , ترانه : نرگس جعفری

دانلود آهنگ چقدر شبیهته با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین

متن آهنگ علی عبدالمالکی چقدر شبیهته

یکی الان تو این خیابونه که پیرهنش بوی تورو میده
مثل خودت بلند میخنده شبیه تو لباس پوشیده
شبیهته ولی تو اون نیستی تو دست هیچکس رو نمی گیری
با هیشکی اینجوری نمی خندی واسه غریبه ها نمی میری
تو عاشق منی و اینجوری با یه غریبه مهربون نیستی
چقدر صداش مثل صدات گرمه تورو خدا بگو تو اون نیستی
میخوام صداش کنم که برگرده ولی چقدر مثل تو راه میره
صداش نمیزنم ببینم که با این غریبه تا کجا میره
از پشت سر چقدر شبیه توئه الان تو قلب من یه کوهه غمه
اونم مثل تو آبی پوشیده چقدر سلیقه تون شبیه همه
تو عاشق منی نمی تونی با یه غریبه مهربون باشی
تورو خدا بگو تو اون نیستی بگو محاله مثل اون باشی
تو عاشق منی و اینجوری با یه غریبه مهربون نیستی
چقدر صداش مثل صدات گرمه تورو خدا بگو تو اون نیستی
میخوام صداش کنم که برگرده ولی چقدر مثل تو راه میره
صداش نمیزنم ببینم که با این غریبه تا کجا میره


دانلود باکس

دانلود آهنگ قلبم میکوبه از مصطفی پاشایی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ قلبم میکوبه از مصطفی پاشایی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید مصطفی پاشایی به نام قلبم میکوبه Mostafa Pashaei Ghalbam Mikoobeh

دانلود آهنگ قلبم میکوبه با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین

متن آهنگ مصطفی پاشایی قلبم میکوبه

یه لحظه ارامش میگیره دنیامو
تو وقتی توو دستات میگیری دستامو
تویی همون حس شیرین و رویایی
تو بهترین آرامشِ توو دنیایی

با تو این دنیا واسم مثل بهشته حتی
وقتی میخندی غرقِ آرامشم
با تو قلبم میکوبه درگیرته احساسم
وقتی اینجایی غرقِ آرامشم

تو وقتی توو دستام میذاری دستاتو
یه حالت خاصی میگیره چشماتو
نباشی دنیا هم بی عشقت دنیا نیست
کنار تو فهمیدم قلبم تنها نیست

تو وقتی باز عطرت میپیچه توو خونه
تا وقتی برمیگردی میشم دیوونه
بگو کی دوس داره بارونو ،من یا تو
خودش رو عاشق تر میدونه ،من یا تو

تو وقتی توو دستام میذاری دستاتو
یه حالت خاصی میگیره چشماتو
نباشی دنیا هم بی عشقت دنیا نیست
کنار تو فهمیدم قلبم تنها نیست

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای مصطفی پاشایی بنام قلبم میکوبه با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

آهنگ قلبم میکوبه از مصطفی پاشایی


دانلود باکس

دانلود آهنگ دل دل از یاسین غلامی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ دل دل از یاسین غلامی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید یاسین غلامی به نام دل دل از رسانه سخاموزیک

Download New Music By Yasin Gholami Called Dell Dell

دانلود آهنگ جدید یاسین غلامی به نام دل دل Yasin Gholami Dell Dell

Lyrics : Fatemeh Hosseini – Arrangement : Dj Abed
Music : Yasin Gholami – Mix & Mastering : Dj Abed

دانلود آهنگ دل دل با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین

متن آهنگ یاسین غلامی دل دل

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای یاسین غلامی بنام دل دل با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

آهنگ دل دل از یاسین غلامی


دانلود باکس

دانلود آهنگ جدید مرتضی اشرفی به نام واسه چی

دانلود آهنگ واسه چی از مرتضی اشرفی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید مرتضی اشرفی به نام واسه چی از رسانه سخاموزیک

Download New Music By Morteza Ashrafi Called Vase Chi

دانلود آهنگ جدید مرتضی اشرفی به نام واسه چی Morteza Ashrafi Vase Chi

Lyrics : Ali Sabet Ghadam – Arrangement : Mohammad Abbasi
Music : Sina Parsian – Mix & Mastering : Meraj Mirzaei

دانلود آهنگ واسه چی با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین

متن آهنگ مرتضی اشرفی واسه چی

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای مرتضی اشرفی بنام واسه چی با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

آهنگ واسه چی از مرتضی اشرفی


دانلود باکس

دانلود آهنگ خاص از بابک جهانبخش

دانلود آهنگ خاص از بابک جهانبخش با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام خاص از رسانه سخاموزیک

Download New Music By Babak Jahanbakhsh Called Khas

از آلبوم حالم خوبه بابک جهانبخش

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام خاص Babak Jahanbakhsh Halam Khobeh

دانلود آهنگ خاص با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین

متن آهنگ بابک جهانبخش خاص  ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ باید برم از بابک جهانبخش

دانلود آهنگ باید برم از بابک جهانبخش با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام باید برم از رسانه سخاموزیک

Download New Music By Babak Jahanbakhsh Called Bayad Beram

از آلبوم حالم خوبه بابک جهانبخش

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام باید برم Babak Jahanbakhsh Halam Khobeh

دانلود آهنگ باید برم با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین

متن آهنگ بابک جهانبخش باید برم


چشام اگه بارونیه دست تو بود ابرو آورد

غم تو دلم زندونیه اخم تو بود خندم آورد

از این سیاه تر نمیشه چشم تو نه قسمت من

عجیبه که بازم چشات به من حسودی می کنن

باید برم باید بری اینجوری خیلی بهتره

قشنگ بودنت ولی نبودنت قشنگتره

از حالا دیگه بینمون یه خط فاصله بذار

وقتشه که بری ولی خاطره هامو پس بیار

عادت دوست داشتن تو دستایی که مال منن

دل دله هایی که ازت نمی تونن دل بکنن

از روی عادته نه عشق اگه چشام هنوز تره

نیستی ببینی زندگیم بی تو چقد قشنگتره

باید برم باید بری اینجوری خیلی بهتره

قشنگ بودنت ولی نبودنت قشنگتره

از حالا دیگه بینمون یه خط فاصله بذار

وقتشه که بری ولی خاطره هامو پس بیار


دانلود باکس

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام میترسم

دانلود آهنگ میترسم از بابک جهانبخش با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام میترسم از رسانه سخاموزیک

Download New Music By Babak Jahanbakhsh Called Mitarsam

از آلبوم حالم خوبه بابک جهانبخش

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام میترسم Babak Jahanbakhsh Halam Khobeh

دانلود آهنگ میترسم با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین

متن آهنگ بابک جهانبخش میترسم

 می ترسم از این حالت چشمات

می خندی و این اصل حرفت نیست

سرما زده چشمای زیباتو زوده عزیزم فصل برفت نیست

می ترسم از این حالت چشمات

نباشی قلبم تنها میمونه

دلواپسم کمتر نگاهم کن

داری به چی می خندی دیوونه

می ترسم از این حالت چشمات

سردی وجودم منقبض میشه

احساس من یخ می زنه مثل نسلی که داره منقرص میشه

با هر نگاهت مطمئن میشم

دنبال تو روح از تنم میره

تو تا کجا می خندی اینجوری

من تا کجتا گریه م نمی گیره

با اینکه تلخه رفتنت اما پای تصمیم تو مردونه میشینم

آینده ی من با تو روشن بود آیندمو بی تو نمیبینم

حرفی ندارم رسم عشق اینه

از خواب من رویامو میگیری

بی دقدقه آروم و با لبخند

میری همه دنیامو میگیری

می ترسم از این حالت چشمات

سردی وجودم منقبض میشه

احساس من یخ می زنه مثل نسلی که داره منقرص میشه

با هر نگاهت مطمئن میشم

دنبال تو روح از تنم میره

تو تا کجا می خندی اینجوری

من تا کجتا گریه م نمی گیره

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای بابک جهانبخش بنام میترسم با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

آهنگ میترسم از بابک جهانبخش


دانلود باکس

دانلود آهنگ حالم خوبه از بابک جهانبخش

دانلود آهنگ حالم خوبه از بابک جهانبخش با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام حالم خوبه از رسانه سخاموزیک

Download New Music By Babak Jahanbakhsh Called Halam Khobeh

از آلبوم حالم خوبه بابک جهانبخش

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام حالم خوبه Babak Jahanbakhsh Halam Khobeh

دانلود آهنگ حالم خوبه با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین

متن آهنگ بابک جهانبخش حالم خوبه
به تو دارم بازم قلبمو میبازم بمون عشق من تا دنیا دنیاست
من می تونم با تو حس کنم رویامو بمون عشق من تا دنیا دنیاست
من با تو فهمیدم خوشبختی یعنی چی خوشبختی یعنی عشق تو
حس خوبی دارم به دنیا نمی دم یه لحظه این رویا رو
بی قرارم از تو دارم ، این احساسو
دنیام بی تو دنیای خوبی نیست
حالم خوبه ، از تو دارم این رویا رو
دنیام بی تو دنیای خوبی نیست
به تو دارم بازم قلبمو میبازم بمون عشق من تا دنیا دنیاست
من می تونم با تو حس کنم رویامو بمون عشق من تا دنیا دنیاست
می دونی حتی خیال اینکه تو نباشی دنیامو می سوزونه
اگه عاشق نباشیم قلبامون میمیره تو دنیامون چی می مونه بی قرارم
حالم خوبه ، از تو دارم این رویا رو
دنیام بی تو دنیای خوبی نیست
بی قرارم از تو دارم ، این احساسو
دنیام بی تو دنیای خوبی نیست
حالم خوبه ، از تو دارم این رویا رو
دنیام بی تو دنیای خوبی نیست

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای بابک جهانبخش بنام حالم خوبه با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

آهنگ حالم خوبه از بابک جهانبخش


دانلود باکس

دانلود آهنگ یه ماهه از مهدی احمدوند

دانلود آهنگ یه ماهه از مهدی احمدوند با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام یه ماهه از رسانه سخاموزیک

Download New Music By Mehdi Ahmadvand Called Ye Mahe

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام یه ماهه Mehdi Ahmadvand Ye Mahe

دانلود آهنگ یه ماهه با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین

متن آهنگ مهدی احمدوند یه ماهه

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای مهدی احمدوند بنام یه ماهه با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

آهنگ یه ماهه از مهدی احمدوند


دانلود باکس

دانلود آهنگ از تو دلگیرم از بهرام زمانی

دانلود آهنگ از تو دلگیرم از بهرام زمانی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید بهرام زمانی به نام از تو دلگیرم

Download New Music By Bahram Zamani Called Az To Delgiram

دانلود آهنگ جدید بهرام زمانی به نام از تو دلگیرم Bahram Zamani Az To Delgiram

دانلود آهنگ از تو دلگیرم با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین

متن آهنگ بهرام زمانی از تو دلگیرم

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای بهرام زمانی بنام از تو دلگیرم با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

آهنگ از تو دلگیرم از بهرام زمانی


دانلود باکس

دانلود آهنگ فقط به من فکر کن از یوسف آقایارزاده

دانلود آهنگ فقط به من فکر کن از یوسف آقایارزاده با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید یوسف آقایارزاده به نام فقط به من فکر کن

Download New Music By YOUSEF AGHAYARZADEH Called FAGHAT BE MAN FEKR KON

دانلود آهنگ جدید یوسف آقایارزاده به نام فقط به من فکر کن Yousef Aghayarzadeh Faghat Be Man Fekr Kon

Lyric : Maryam Asadi – Music : Milad Baran – Arrangement : Saeed Shams

دانلود آهنگ فقط به من فکر کن با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین

متن آهنگ یوسف آقایارزاده فقط به من فکر کن

آخ که چه خوب میشه اگه کنار من بمونی تا آخر
دستاتو میگیرم با همدیگه میریم به روزای بهتر
آخ که چه خوب میشه عطر تو هر لحظه بپیچه تو خونه
چیزی نمی بینی به غیر دوست داشتن از منه دیوونه
فقط به من فکر کن فقط به روزای قشنگ آینده
زندگی شیرینه دنیا به روی ما همیشه میخنده
فقط به من فکر کن فقط به عشقی که همیشه بین ماست
هدیه من واست یه عالمه خوبی یه عالمه رویاست
چشات به من داره این فرصت رو میده که عشقو بشناسم
به تو دارم کم کم وابسته میشم با تموم احساسم
این همه دوست داشتن این همه خوشبختی فقط برای ماست
تو مرکز عشقی زندگیم این روزا شبیه یه رویاست
فقط به من فکر کن فقط به روزای قشنگ آینده
زندگی شیرینه دنیا به روی ما همیشه میخنده
فقط به من فکر کن فقط به عشقی که همیشه بین ماست
هدیه من واست یه عالمه خوبی یه عالمه رویاست

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای یوسف آقایارزاده بنام فقط به من فکر کن با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

آهنگ فقط به من فکر کن از یوسف آقایارزاده


دانلود باکس

دانلود موزیک ویدیو جدید فرزاد فرزین به نام گوشی

دانلود موزیک ویدیو گوشی از فرزاد فرزین با لینک مستقیم

دانلود موزیک ویدیو جدید فرزاد فرزین به نام گوشی

Download New Music video By Farzad Farzin Called Gooshi

دانلود موزیک ویدیو جدید فرزاد فرزین به نام گوشی Farzad Farzin

دانلود موزیک ویدیو گوشیبه همراه پخش آنلاین و بالاترین کیفیت

متن آهنگ فرزاد فرزین – گوشی
اینجا ته خطه خداحافظ ، این واقعیته خداحافظ
حرفی نداریم ما با هم دیگه هیچی نمی خوام بشنوم دیگه
عشقت اگه منم پس اون کیته چرا همش چشات به گوشیته
خودت کنارمی دلت با اون یا جای منه تو دلت یا اون
دلیلی نداره دیگه بمونم حالا که با اون راحتی
لعنت به تو به عشق تو به تو و اون گوشی لعنتی
نمی خوام دیگه بمونم حالا که با اون راحتی
لعنت به تو به عشق تو به تو و اون گوشی لعنتی
نگاه نکن توی چشام دعوت نکن منو به شام
بهم دیگه زنگ نزن حرفای قشنگ نزن
نمی خوام باشم پیش تو چرا حالیت نمیشه تو
بهم دیگه زنگ نزن حرفای قشنگ نزن
دلیلی نداره دیگه بمونم حالا که با اون راحتی
لعنت به تو به عشق تو به تو و اون گوشی لعنتی
نمی خوام دیگه بمونم حالا که با اون راحتی
لعنت به تو به عشق تو به تو و اون گوشی لعنتی

دانلود موزیک ویدیو جدید و بسیار زیبای فرزاد فرزین به نام گوشی با لینک مستقیم و کیفیت بالا

موزیک ویدیو گوشی از فرزاد فرزین

دانلود باکس

دانلود موزیک ویدیو جدید فرزاد فرزین به نام گوشی

دانلود موزیک ویدیو گوشی از فرزاد فرزین با لینک مستقیم

دانلود موزیک ویدیو جدید فرزاد فرزین به نام گوشی

Download New Music video By Farzad Farzin Called Gooshi

دانلود موزیک ویدیو جدید فرزاد فرزین به نام گوشی Farzad Farzin

دانلود موزیک ویدیو گوشیبه همراه پخش آنلاین و بالاترین کیفیت

متن آهنگ فرزاد فرزین – گوشی
اینجا ته خطه خداحافظ ، این واقعیته خداحافظ
حرفی نداریم ما با هم دیگه هیچی نمی خوام بشنوم دیگه
عشقت اگه منم پس اون کیته چرا همش چشات به گوشیته
خودت کنارمی دلت با اون یا جای منه تو دلت یا اون
دلیلی نداره دیگه بمونم حالا که با اون راحتی
لعنت به تو به عشق تو به تو و اون گوشی لعنتی
نمی خوام دیگه بمونم حالا که با اون راحتی
لعنت به تو به عشق تو به تو و اون گوشی لعنتی
نگاه نکن توی چشام دعوت نکن منو به شام
بهم دیگه زنگ نزن حرفای قشنگ نزن
نمی خوام باشم پیش تو چرا حالیت نمیشه تو
بهم دیگه زنگ نزن حرفای قشنگ نزن
دلیلی نداره دیگه بمونم حالا که با اون راحتی
لعنت به تو به عشق تو به تو و اون گوشی لعنتی
نمی خوام دیگه بمونم حالا که با اون راحتی
لعنت به تو به عشق تو به تو و اون گوشی لعنتی

دانلود موزیک ویدیو جدید و بسیار زیبای فرزاد فرزین به نام گوشی با لینک مستقیم و کیفیت بالا

موزیک ویدیو گوشی از فرزاد فرزین

دانلود باکس

دانلود آهنگ جدید بهمن بختیاری و سعید قربانپور به نام تنهایی

دانلود آهنگ تنهایی از بهمن بختیاری و سعید قربانپور با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید بهمن بختیاری و سعید قربانپور به نام تنهایی

Download New Music By Bahman Bakhtiary & Saeed Ghorbanpour Called Tanhaei

دانلود آهنگ جدید بهمن بختیاری و سعید قربانپور به نام تنهایی Bahman Bakhtiary Saeed Ghorbanpour Called Tanhaei

دانلود آهنگ تنهایی با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین

متن آهنگ بهمن بختیاری و سعید قربانپور تنهایی

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای بهمن بختیاری و سعید قربانپور بنام تنهایی با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

آهنگ تنهایی از بهمن بختیاری و سعید قربانپور

دانلود آهنگ جدید بهی فولادی به نام با تو باشم

دانلود آهنگ با تو باشم از بهی فولادی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید بهی فولادی به نام با تو باشم

Download New Music By Behi Fooladi Called Ba To Basham

دانلود آهنگ جدید بهی فولادی به نام با تو باشم Behi Fooladi Ba To Basham

دانلود آهنگ با تو باشم با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین

متن آهنگ بهی فولادی با تو باشم

تو میشینی پیشم من یه جوری میشم لحظه ای که گره میخوره بهم نگامون
تو چشات راست میگه چه با احساس میگه همه حرفایی که مونده رو قلب دوتامون
تو که پیدا شدی روزای بیخودی جاشونو انگار عوض کرده با خاطره هامون
با تو باشم این ته آرزومه ته آرزوهام الان روبه رومه
داره غصه خوردن برام سخت میشه چقدر راحت آدم خوشبخت میشه
میگی دل بستمو میگیری دستمو نمی دونی چقدر خواب این لحظه رو دیدم
میاد احساس باهات عشقه که از نگات داره میباره من زیر بارون شدیدم
صدای خنده مون توی آینده مون داره می پیچه من از همین حالا شنیدم
با تو باشم این ته آرزومه ته آرزوهام الان روبه رومه
داره غصه خوردن برام سخت میشه چقدر راحت آدم خوشبخت میشه

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای بهی فولادی بنام با تو باشم با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

آهنگ با تو باشم از بهی فولادی


دانلود باکس

دانلود آهنگ جدید افشین آذری به نام طلاق

دانلود آهنگ طلاق از افشین آذری با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید افشین آذری به نام طلاق

Download New Music By Afshin Azari Called Talagh

دانلود آهنگ جدید افشین آذری به نام طلاق Afshin Azari Talagh

دانلود آهنگ طلاق با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین

متن آهنگ افشین آذری طلاق

نه من دست بلند کرده بودم تو روش

نه نازکتر از گل شنیده ازم

یه چند ماهیه از خودش دوره ها

یه چند ماهی میشه بریده ازم

نه کج رفته بودم بشه ادعاش

نه هیزم که بتونم پستی کنم

رفیقی ندارم بپرسین ازش

که این خونه رو خرج مستی کنم

ببین من واسه سقف این زندگی زمینو رو دوشم کشیدم بفهم

زمین و زمانم بدوزی به هم طلاقت نمیدم بفهم نمیدم

ببین من واسه سقف این زندگی زمینو رو دوشم کشیدم بفهم

زمین و زمانم بدوزی به هم طلاقت نمیدم بفهم نمیدم

وکیلش یکم نادرست پیششه

می خوام پای هم عشقمو پس بدم

کسی دیده که پای پرونده ای وکیل و موکل به هم دست بدن

می خوای راه به راه لج کنی کج بری تو میبازی این خط و این هم نشون

تو که شعله شو می پزی شب به شب هنوز رابطه کاریه بینتون

ببین من واسه سقف این زندگی زمینو رو دوشم کشیدم بفهم

زمین و زمانم بدوزی به هم طلاقت نمیدم بفهم نمیدم

ببین من واسه سقف این زندگی زمینو رو دوشم کشیدم بفهم

زمین و زمانم بدوزی به هم طلاقت نمیدم بفهم نمیدم

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای افشین آذری بنام طلاق با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

آهنگ طلاق از افشین آذری


دانلود باکس

دانلود آهنگ معجزه از بهنام صفوی

دانلود آهنگ معجزه از بهنام صفوی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی به نام معجزه

Download New Music By Behnam Safavi Called Mojeze

دانلود آهنگ معجزه از بهنام صفوی با لینک مستقیم safavi2

دانلود آهنگ معجزه با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ بهمراه پخش آنلاین

متن آهنگ بهنام صفوی – معجزه

خیلی بهتر شده حالم از قبل بس که این حال منو فهمیدی

فکر و ذکر و نفسم چشماته کاش توی سرمو میدیدی

زندگی می کنه قلبم با تو زندگی میکنه با من دردم

واسه ی این همه با هم بودن کاش میشد بغلت می کردم

نگران منی حالتو از چشمات می خونم

نگرانم نباش حال من خوب میشه می دونم

نگران منی حالتو از چشمات می خونم

نگرانم نباش حال من خوب میشه می دونم

اونقدر عاشق تو هستم که خودمو دست خودت بسپارم

حال من باید از این بهتر شه من به این معجزه ایمان دارم

توی تاریک ترین روزامم منو هر گوشه ی دنیا دیدی

من برم تو دل اتیشم مطمئنم تو نجاتم میدی

نگران منی حالتو از چشمات می خونم

نگرانم نباش حال من خوب میشه می دونم

نگران منی حالتو از چشمات می خونم

نگرانم نباش حال من خوب میشه می دونم

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای بهنام صفوی بنام معجزه با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

آهنگ معجزه از بهنام صفوی


دانلود باکس