دانلود آهنگ جدید

جدیدترین آهنگ ها همراه با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید

جدیدترین آهنگ ها همراه با متن آهنگ

دانلود آهنگ حامد همایون عاشقانه با لینک مستقیم

دانلود آهنگ حامد همایون عاشقانه با لینک مستقیم

Download Ahange Jadid Hamed Homayoun Asheghaneh

آهنگ حامد همایون عاشقانه

ترانه: محمدرضا نظری, موزیک: حامد همایون, تنظیم: سامان امامی

دانلود آهنگ عاشقانه با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین

یه خیابون دوتا عاشق یه هوای شاعرانه ی قشنگو نم بارون بزنه شلق شلق رو گونه هامون
بپیچه تو گوش کوچه خنده هامون برسه به گوش آسمون صدامون
چه قشنگه که بگیری دستمو نگام کنی و یهویی یواشکی صدام کنیو
نفس بشی و من برات بمیرم بپرم دوباره دستاتو بگیرم بگم عاشق توام عزیزترینم
حالا من عاشقم یا تو میبندی چشماتو میگی فقط با تو قشنگه دنیا
قدم بزن با من تو نم نم بارون که مثل ما عاشق نمیشه پیدا

+++++++++++
چشات مست و لبات خندون دلت پاکه مث بارون ببین لیلی کنار تو چه آرومه دل مجنون
حالا من عاشقم یا تو میبندی چشماتو میگی فقط با تو قشنگه دنیا
قدم بزن با من تو نم نم بارون که مثل ما عاشق نمیشه پیدا
حالا من عاشقم یا تو میبندی چشماتو میگی فقط با تو قشنگه دنیا
قدم بزن با من تو نم نم بارون که مثل ما عاشق نمیشه پیدا

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای حامد همایون بنام عاشقانه با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

دانلود آهنگ حامد همایون عاشقانه

دانلود بهترین آهنگ ها و موزیک ویدئو ها از رسانه سخاموزیک با لینک مستقیم و بهترین کیفیت

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما گزارش کنید.

دانلود آهنگ های حامد همایون

دانلود باکس

موزیک جدید چه بخوای چه نخوای از بهنام بانی

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی به نام چه بخوای چه نخوای

Behnam Bani Che Bekhay Che Nakhay

Behnam Bani Che Bekhay Che Nakhay - دانلود آهنگ جدید بهنام بانی به نام چه بخوای چه نخوای

دانلود آهنگ چه بخوای چه نخوای با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین

متن آهنگ بهنام بانی چه بخوای چه نخوای
این دل فقط جای توئه گوشم به حرفای توئه قلبم تو دستای توئه عشقم
آرامش حال منی عشق ایده آل منی اما فقط مال منی عشقم
دوس دارم تورو مثل همیشه از حس دلم نه دیگه کم نمیشه
دوس دارم تورو مثل همیشه از حس دلم نه دیگه کم نمیشه
چه بخوای چه نخوای تورو به دست میارم چه بخوای چه نخوای به تو علاقه دارم

خودتو برسون به دل بی قرارم آخه من تورو دوست دارم
چه بگی چه نگی میخونم از تو چشمات چه بیای چه نیای میمونم عشق من پات
هنوزم میپیچه داره تو گوشم حرفات تو بخند بذار آروم شم بات
++++++++++++
هر جا بری فکر توئم من عاشق روی توام عاشق شدم پای خودم اصلا
میخندی میخنده دلم اما به مو بنده دلم از غصه دل کنده دلم اصلا
دوس دارم تورو مثل همیشه از حس دلم نه دیگه کم نمیشه

دوس دارم تورو مثل همیشه از حس دلم نه دیگه کم نمیشه
چه بخوای چه نخوای تورو به دست میارم چه بخوای چه نخوای به تو علاقه دارم
خودتو برسون به دل بی قرارم آخه من تورو دوست دارم
چه بگی چه نگی میخونم از تو چشمات چه بیای چه نیای میمونم عشق من پات
هنوزم میپیچه داره تو گوشم حرفات تو بخند بذار آروم شم بات

دانلود آهنگ های بهنام بانی

▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼

برای دانلود سایر آهنگ های جذاب بهنام بانی روی لینک های زیر کلیک کنید:

موزیک هوروش باند خنک شد دلت با فرمت mp3

دانلود آهنگ جدید هوروش باند به نام خنک شد دلت

Horoosh Band Khonak Shod Delet

Hoorosh Band Called Yade To Mioftam - دانلود آهنگ جدید هوروش باند به نام خنک شد دلت

ترانه و آهنگسازی: مسیح ؛ تنظیم, میکس و مستر: مسعود جهانی

دانلود آهنگ خنک شد دلت با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین

  ادامه مطلب ...