دانلود آهنگ جدید

جدیدترین آهنگ ها همراه با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید

جدیدترین آهنگ ها همراه با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید مجید رضوی به نام پنج صبح

دانلود آهنگ پنج صبح از مجید رضوی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید مجید رضوی به نام پنج صبح
Download New Music Majid Razavi Panje Sobh
دانلود آهنگ یکی همین دور و براست عاشقته ای دل ای پس لااقل یه بار بگو میخوای بدی کی بهم دل
دانلود آهنگ پنج صبح با دو کیفیت 128 و 320 به همراه پخش آنلاین
ترانه و موزیک: مجید رضوی, تنظیم: میلاد ترابی  

متن آهنگ مجید رضوی پنج صبح
من تو یه اتاق تاریک و باز بارون بارید اتاق بغلیه تویی به هر دلیل در میزنم
میگی کاری دارید من عاشقت شدم و تو منو نمیشناسی
من حتی حسودی میکنم به اون در و دیوار دارم روانی میشم شدم یه آدم بیمار
هی پشت هم خودمو میبازم توی خیالمم هر شب دارم موهاتو میبافم
یکی همین دور و براست عاشقته ای دل ای پس لااقل یه بار بگو میخوای بدی کی بهم دل
یکی همین دور و براست عاشقته ای دل ای پس لااقل یه بار بگو میخوای بدی کی بهم دل

کارم به کجا رسیده که دیگه نمیخوام هیشکی منو ببینه
اینا همه از دوری و درد توئه ولی تو خوابی من بیدار الانم پنج صبحه
یکی همین دور و براست عاشقته ای دل ای پس لااقل یه بار بگو میخوای بدی کی بهم دل
یکی همین دور و براست عاشقته ای دل ای پس لااقل یه بار بگو میخوای بدی کی بهم دل
دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای مجید رضوی بنام پنج صبح با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320
دانلود آهنگ مجید رضوی پنج صبح
دانلود بهترین آهنگ ها و موزیک ویدئو ها از رسانه سخاموزیک با لینک مستقیم و بهترین کیفیت
لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما گزارش کنید
دانلود آهنگ های مجید رضوی

آهنگ های پیشنهادی:

  1. دانلود آهنگ مجید رضوی نگین قلبمی
  2. دانلود آهنگ مجید رضوی اینا تورو اذیت میکنن
  3. دانلود آهنگ مجید رضوی بالاخره
  4. دانلود آهنگ سینا پارسیان منفی پنج 5
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.