دانلود آهنگ جدید

جدیدترین آهنگ ها همراه با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید

جدیدترین آهنگ ها همراه با متن آهنگ

دانلود آهنگ آرزوم اینه از فریدون آسرایی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ آرزوم اینه از فریدون آسرایی با لینک مستقیم

Download New Music Fereydoun Asraei Arezoum Ine
دانلود آهنگ فریدون آسرایی آرزوم اینه
ترانه : حسین غیاثی – آهنگ : بابک زرین – تنظیم : بهتاش زرین
دانلود آهنگ آرزوم اینه با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

میپیچه تو خونه صدای تو
میخندی و ۷ سینو میچینم
با سیب سرخ خنده های تو
آرزوم اینه پای این سفره
کل سالارو روبروم باشی
چی بخوام جز تو آرزوم اینه
باشی و تنها آرزوم باشی
  ادامه مطلب ...

متن آهنگ رضا صادقی عاشقیت

دانلود آهنگ عاشقیت از رضا صادقی با لینک مستقیم

Download New Music Reza Sadeghi Asheghiyat
دانلود آهنگ رضا صادقی عاشقیت
ترانه و آهنگسازی: رضا صادقی ؛ تنظیم, میکس و مستر: مصطفی مومنی
دانلود آهنگ عاشقیت با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰
تو که می دونی ندارم دلشو پیشم نباشی
ما که خرابتیم دلت میاد با ما نباشی؟
تصدُقِ چشات نذار که بُغضِ این صدا شی
میشه برگردی؟
  ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ دارم عاشق میشم از اشوان با لینک مستقیم

دانلود آهنگ دارم عاشق میشم از اشوان با لینک مستقیم

Download New Music Ashvan Daram Ashegh Misham

دانلود آهنگ اشوان دارم عاشق میشم

ترانه و موزیک: اشوان, تنظیم: فرزاد ماهان
دانلود آهنگ دارم عاشق میشم با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین
اون حرف زدناش طرز نگاش پشت در صدای پاش
ما رازمون هیچ وقت نمیشه فاش تا تهش بمونی کاش
ای وای دارم عاشق میشم انگار چشات چه کاری دستم داد که بردم همه رو از یاد
ای داد بیداد ای وای دارم عاشق میشم انگار چشات چه کاری دستم داد که بردم همه رو از یاد
  ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ یاتو یاتو از میلاد بابایی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ یاتو یاتو از میلاد بابایی با لینک مستقیم

Download New Music Milad Babaei Yato Yato

دانلود آهنگ میلاد بابایی یاتو یاتو

رو هرکی جز من ببند چشاتو
هیشکی تو قلبم نمیگیره جاتو
رو کن عزیزم دلتنگی هاتو
یاتو یاتو دارم هواتو
  ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ روزگار بدیه از امیر عظیمی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ روزگار بدیه از امیر عظیمی با لینک مستقیم

Download New Music Amir Azimi Roozegare Badie
دانلود آهنگ امیر عظیمی روزگار بدیه
ترانه : علیرضا آذر ; آهنگ : میلاد بابایی ; تنظیم : هومن نامداری
دانلود آهنگ روزگار بدیه با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰   ادامه مطلب ...

آهنگ حسین توکلی پرپر زدم برات Hossein Tavakoli Par Par Zadam Barat

دانلود آهنگ پرپر زدم برات از حسین توکلی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید حسین توکلی به نام پرپر زدم برات
Download New Music Hossein Tavakoli Par Par Zadam Barat

دانلود آهنگ حسین توکلی پرپر زدم برات

دانلود آهنگ پرپر زدم برات با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰
پرپر زدم برات جونمم میدم برات
هرچی که دارمو یه جا میریزم به پات
تند تند میام باهات هر جای دنیا که باشه
تو باشی هیشکی نباشه
متن آهنگ حسین توکلی پرپر زدم برات

آخه چرا فرق میکنه حال دلم پیش تو
بمون و دیوونگی نکن جون من جایی نرو
انگاری یه گوله نمک داری رو گونه هات
میگردم دور خود تو همه دیوونگیات
پرپر زدم برات جونمم میدم برات
هرچی که دارمو یه جا میریزم به پات
تند تند میام باهات هر جای دنیا که باشه
تو باشی هیشکی نباشه
پرپر زدم برات جونمم میدم برات
هرچی که دارمو یه جا میریزم به پات
تند تند میام باهات هر جای دنیا که باشه
عشق به دیوونگیاشه

دست من نیست با اون چشماش شد این دلم عاشق و شیدا
عطر موهات کرده غوغا میره دلم کنده شه از جا
مگه میشه یکی این همه زیبا
پرپر زدم برات جونمم میدم برات
هرچی که دارمو یه جا میریزم به پات
تند تند میام باهات هر جای دنیا که باشه
تو باشی هیشکی نباشه

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای حسین توکلی بنام پرپر زدم برات با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰
دانلود آهنگ حسین توکلی پرپر زدم برات

دانلود باکس

دانلود آهنگ دلواپسی از حامد همایون با لینک مستقیم

دانلود آهنگ دلواپسی از حامد همایون با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید حامد همایون به نام دلواپسی
Download New Music Hamed Homayoun Delvapasi
دانلود آهنگ حامد همایون دلواپسی
ترانه: سهیل حسینی ؛ آهنگسازی و تنظیم: سامان امامی ؛ میکس و مستر: محمد فلاحی
دیوونه بازی یعنی همین که من باشم و تو باشی و بارون بگیره
دیوونه یعنی اون آدمی که یک لحظه دور باشه ازت حتما بمیره
اصلا تو چی میدونی از کسی که داره تو دلواپسی قلبش میگیره
  ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی به نام دلبر داشتی

دانلود آهنگ دلبر داشتی از مهدی یغمایی با لینک مستقیم

Download New Music Mehdi Yaghmaei Delbar Dashti
دانلود آهنگ مهدی یغمایی دلبر داشتی

دانلود آهنگ دلبر داشتی با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰
سخت دل دادی بما و ساده دل برداشتی
دل بریدن هات حکمت داشت دل برداشتی
از دل من تا لب تو راه چندانی نبود
من که شعر تازه میگفتم تو از بر داشتی
دلبر داشتی
  ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ هوروش باند ماه پیشونی

دانلود آهنگ ماه پیشونی از هوروش باند با لینک مستقیم

Download Ahange Jadid Hoorosh Band Mah Pishooni
دانلود آهنگ هوروش باند ماه پیشونی
ترانه و آهنگسازی: مهدی دارابی ؛ تنظیم, میکس و مستر: مسعود جهانی
دانلود آهنگ ماه پیشونی با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ 
حالیم نیست یالا پاشو بیا پیش من والا اون نازو کرشمه رو ببینم
مارا جادو میکنی والا چشمون سیاهت کشته مارا
یالا پاشو بیا پیش من والا اون نازو کرشمه رو ببینم
مارا جادو میکنی والا چشمون سیاهت کشته مارا

  ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ گل قرمز از فرزاد فرخ با لینک مستقیم

دانلود آهنگ گل قرمز از فرزاد فرخ با لینک مستقیم

Download New Music Farzad Farokh Gole Ghermez
دانلود آهنگ فرزاد فرخ گل قرمز

ترانه, آهنگسازی, تنظیم, میکس و مستر: فرزاد فرخ
دانلود آهنگ گل قرمز با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰
نم نم باران یه دل آرام این قلب من با تو میشود آرام
موهاتو وا کن منو صدا کن این ترس دوریتو از من جدا کن
  ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ میشی فداش از محسن ابراهیم زاده با لینک مستقیم

دانلود آهنگ میشی فداش از محسن ابراهیم زاده با لینک مستقیم

Download New Music Mohsen Ebrahimzadeh Mishi Fadash
دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده میشی فداش
ترانه و موزیک: محسن ابراهیم زاده, تنظیم: بهروز میرزایی
دانلود آهنگ میشی فداش با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰
دار و ندارم و دل بیچارمو همه چیم وقف چشمای گیرات شد و
همه ی عمرمو کل وجودمو همه ی خوبیام به چشمت ایراد شد و
  ادامه مطلب ...

آهنگ پوریا حیدری عشق جان Pourya Heydari Eshgh Jaan

دانلود آهنگ عشق جان از پوریا حیدری با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید پوریا حیدری به نام عشق جان
Download New Music Pourya Heydari Eshgh Jaan
دانلود آهنگ پوریا حیدری عشق جان
ترانه: علی بحرینی, موزیک و تنظیم: پوریا حیدری
دانلود آهنگ عشق جان با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰
عشق جان منی تو جانم به تو و حالت رفتار بی مثالت
عشق جان منی تو بی چاره شده قلبم دیوانه شده کم کم
عشق جان منی تو عشق جان منی تو
  ادامه مطلب ...

آهنگ حمید عسکری میتونی میبری دل منو آخه انقده خوشگلی که ندیدم آخه اینجوری

دانلود آهنگ میتونی میبری دل منو از حمید عسکری با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید حمید عسکری به نام میتونی میبری دل منو
Download New Music Hamid Askari Mitoni Mibari Dele Mano
دانلود آهنگ حمید عسکری میتونی میبری دل منو

دانلود آهنگ میتونی میبری دل منو با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰
میتونی میبری دل منو قلب عاقل منو ای به قربون اون چشمات که میکنه از جا دلمو
آخه انقده خوشگلی که ندیدم آخه اینجوری که درست همون جوری که میخوام
  ادامه مطلب ...

آهنگ مهدی احمدوند هوای تو Mehdi Ahmadvand Havaye To

دانلود آهنگ هوای تو از مهدی احمدوند با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام هوای تو
Download New Music Mehdi Ahmadvand Havaye To
بزودی از رسانه سخاموزیک
تیزر این ترانه برای دانلود قرار داده شد
دانلود آهنگ مهدی احمدوند هوای تو
ترانه, آهنگسازی, تنظیم, میکس و مستر: مهدی احمدوند
دانلود آهنگ هوای تو با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰
هوای تو به سرم زده هوای تو
برای تو همه چیم دیگه برای تو
سختش نکن شرایطو نگو منفیِ جواب تو
شبا به تو فکر میکنم شبا به تو
بگو مال منه تمام تو فکر میکنم تنها به تو
  ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ دیوونه از مهدی مرکزی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ دیوونه از مهدی مرکزی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید مهدی مرکزی به نام دیوونه
Download New Music Mehdi Markazi Divoone

دانلود آهنگ مهدی مرکزی دیوونه

دانلود آهنگ دیوونه با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰
دیوونه نگاه کن هنوز عطرت مونده رو لباسم
دیوونه همیشه به تو درگیره هوش و حواسم
دیوونه آره دیوونه
  ادامه مطلب ...

کامران مولایی چی بگم Kamran Molaei Chi Begam

دانلود آهنگ چی بگم از کامران مولایی با لینک مستقیم

Download New Music Kamran Molaei Chi Begam
دانلود آهنگ کامران مولایی چی بگم
ترانه و موزیک: حسن اطاعتی, تنظیم: باربد زارع
دانلود آهنگ چی بگم با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین
  ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ نفس کی بودی تو از علیرضا طلیسچی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ نفس کی بودی تو از علیرضا طلیسچی با لینک مستقیم

Download Ahange Jadid Alireza Talischi – Nafase Ki Boodi To
اجرا شده در برنامه دورهمی

ترانه و آهنگسازی: علیرضا طلیسچی ؛ تنظیم, میکس و مستر: حامد برادران

نفس کی بودی تو
کی بودی تو عشقم
این همه دوری و فاصله رو بشکن
انگاری رو دلِ من اسمتو نوشتن
نفس کی بودی تو
کی بودی تو جونم
واسه همه عاقلا واسه تو دیوونم
من دوست دارم بدون تو نمیتونم

  ادامه مطلب ...

سوار اسب آرزوت میری و طعنه میزنی محسن یاحقی طعنه

دانلود آهنگ طعنه از محسن یاحقی با لینک مستقیم

Download New Music Mohsen Yahaghi Taaneh

دانلود آهنگ محسن یاحقی طعنه

سوار اسب آرزوت میری و طعنه میزنی
نگا به هیچ غریبه و پیاده ای نمیکنی
میخوای که دنیا زیر پات بچرخه و تو هم بری
رد شی از احساس منو از عشقم ساده بگذری
از عشقم ساده بگذری
عشقتو از دلم نگیر بانوی خوب قصه هام
تنهام نذار که بعد از این هرجا بری باهات میام
  ادامه مطلب ...

پس بمان تا که نمانم به تماشای کسی به تماشای کسی

دانلود آهنگ دیوانه شهر از حمید هیراد با لینک مستقیم

Download New Music Hamid Hiraad Divaneye Shahr
دانلود آهنگ حمید هیراد دیوانه شهر
دانلود آهنگ دیوانه شهر با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین
پس بمان تا که نمانم به تماشای کسی به تماشای کسی
شوریده آزرده دل بی سر و پا من در شهر شما عاشق انگشت نما من
دیوانه تر از مردم این شهر اگر هست جانا به خدا من به خدا من به خدا من
به خدا من به خدا من به خدا من
متن آهنگ حمید هیراد دیوانه شهر
پس بمان تا که نمانم به تماشای کسی به تماشای کسی
شوریده آزرده دل بی سر و پا من در شهر شما عاشق انگشت نما من
دیوانه تر از مردم این شهر اگر هست جانا به خدا من به خدا من به خدا من
به خدا من به خدا من به خدا من
دانلود آهنگ حمید هیراد دیوانه شهر
دانلود همه آهنگ های حمید هیراد

دانلود باکس