دانلود آهنگ جدید

جدیدترین آهنگ ها همراه با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید

جدیدترین آهنگ ها همراه با متن آهنگ

آهنگ جدید آمین به نام با تو عالیه منتشر شد

دانلود آهنگ با تو عالیه از آمین با لینک مستقیم

Download Ahange Jadid Aamin-Ba To Aliye

Lyrics : Amin Bamshad – Arrangement : Hamed Baradaran – Music : Aamin

دانلود آهنگ جدید آمین به نام با تو عالیه Aamin Ba To Aliye

متن آهنگ آمین با تو عالیه

بی تو گلدون دیگه معنی نداره بخدا عشق تو همتا نداره ماه پیش چشمای تو راه نداره جز تو عشقی تو دلم جا نداره برق چشمات توی آسمون نشست شب بی پناه من دل به تو بست برق چشمات یه بغل ستاره شد واسه من تولدی دوباره شد شرشر بارونو با تو حالیه گلای گلدونو با تو حالیه وقتی که هستی من حس میکنم یه دنیا خوشبختی این حوالیه شرشر بارونو با تو حالیه گلای گلدونو با تو حالیه وقتی که هستی من حس میکنم یه دنیا خوشبختی این حوالیه +++++++ با چشات قطره رو دریا میکنی بخدا ماهو تو زیبا میکنی تویی که بزرگی مثل آسمون بیا قلبمو مال خودت بدون بی تو رنگ آسمون تیره میشه تو دلم تنهاییه تا همیشه منو به تنهایی عادتم نده دلمو دیگه به دست غم نده اره با تو حالیه اره با تو عالیه اره با تو حالیه آره با تو عالیه شرشر بارونو بارونو با تو حالیه گلای گلدونو با تو حالیه وقتی که هستی من حس میکنم یه دنیا خوشبختی این حوالیه شرشر بارونو با تو حالیه گلای گلدونو با تو حالیه وقتی که هستی من حس میکنم یه دنیا خوشبختی این حوالیه اره با تو حالیه اره با تو عالیه اره با تو حالیه آره با تو عالیه

دانلود آهنگ های آمین از کافه موزیک

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای آمین بنام با تو عالیه با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما اطلاع دهید.


دانلود باکس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.