دانلود آهنگ جدید

جدیدترین آهنگ ها همراه با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید

جدیدترین آهنگ ها همراه با متن آهنگ

آهنگ جدید سیامک عباسی به نام عشق دور منتشر شد

دانلود آهنگ عشق دور از سیامک عباسی با لینک مستقیم

Download Ahange Jadid Siamak Abbasi-Eshghe Door

دانلود آهنگ جدید سیامک عباسی به نام عشق دور Siamak Abbasi Khoshbakhtit Arezomeh

متن آهنگ سیامک عباسی عشق دور عشق دورم تا تو هستی من صبورم کوهم اما پیش چشمات بی غرورم عشق دورم من یه راه بی عبورم سوتو کورم با تو اما غرق نورم عشق دورم هرجا باشی من خودم رو میرسونم تا کنارت سخاموزیک زندگیمو بگذرونم با تو باشم با تو ای نامرهربونم ای قرار بی قراری های نابم ماه من باش تا به این شب ها بتابم من کویری تشنه ی یک قطره آبم +++++++++ دوری اما تو قلبم مهمونی حرفای ناگفتمو میدونی این روزای تلخ از یادم میره تنها تویی که یادم میمونی تو میایو کنارم میمونی عشق دورم هرجا باشی من خودمو رو میرسونم تا کنارت زندگیمو بگذرونم با تو باشم با تو ای نامرهربونم ای قرار بی قراری های نابم ماه من باش تا به این شب ها بتابم من کویری تشنه ی یک قطره آبم

دانلود آهنگ های سیامک عباسی از کافه موزیک

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای سیامک عباسی بنام عشق دور با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما اطلاع دهید.


دانلود باکس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.