دانلود آهنگ جدید

جدیدترین آهنگ ها همراه با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید

جدیدترین آهنگ ها همراه با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی به نام دلبر داشتی

دانلود آهنگ دلبر داشتی از مهدی یغمایی با لینک مستقیم

Download New Music Mehdi Yaghmaei Delbar Dashti
دانلود آهنگ مهدی یغمایی دلبر داشتی

دانلود آهنگ دلبر داشتی با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰
سخت دل دادی بما و ساده دل برداشتی
دل بریدن هات حکمت داشت دل برداشتی
از دل من تا لب تو راه چندانی نبود
من که شعر تازه میگفتم تو از بر داشتی
دلبر داشتی
  متن آهنگ مهدی یغمایی دلبر داشتی
سخت دل دادی بما و ساده دل برداشتی
دل بریدن هات حکمت داشت دل برداشتی
از دل من تا لب تو راه چندانی نبود
من که شعر تازه میگفتم تو از بر داشتی
دلبر داشتی
حیف از آن حرفی که من یک عمر در دل داشتم
آه از آن اندیشه هایی که تو در سر داشتی
دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای مهدی یغمایی بنام دلبر داشتی با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰
دانلود آهنگ مهدی یغمایی دلبر داشتی

دانلود باکس
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.