دانلود آهنگ جدید

جدیدترین آهنگ ها همراه با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید

جدیدترین آهنگ ها همراه با متن آهنگ

آهنگ جدید مجید یحیایی به نام تقدیر منتشر شد

دانلود آهنگ تقدیر از مجید یحیایی با لینک مستقیم

Download Ahange Jadid Majid Yahyaei-Taghdir

دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی به نام تقدیر Majid Yahyaei Taghdir

متن آهنگ مجید یحیایی تقدیر

تو دوراهی دل من جا مونده با یه مشت خاطره تنها مونده حیفه باشیو برات بد باشم وقت دلواپسیات کم باشم آخه من که زندگیم تشویشه حالم از همیشه بدتر میشه انتظار چیو از من داری چه دلیلی واسه موندن داری وای تنهات گذاشت رفت داره میاد برف چه بی صدا رفت وای اون لحظه هامون همیشه به یاد من هست +++++++++++ من پر از وسوسه ی بارونم توی دنیای خودم میمونم پای من زندگیتو هدر نکن بعد از این دیگه چشاتو تر نکن آخه که بی محبت بودم غافل از هوای عادت بودم سرنوشتم گره خورده با غمم واسه احساس تو کمتر از کمم وای تنهات گذاشت رفت داره میاد برف چه بی صدا رفت وای اون لحظه هامون همیشه به یاد من هست

دانلود آهنگ های مجید یحیایی از کافه موزیک

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای مجید یحیایی بنام تقدیر با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما اطلاع دهید.

دانلود باکس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.