دانلود آهنگ من حافظم از روزبه بمانی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید روزبه بمانی به نام من حافظم
Download New Music Roozbeh Bemani Man Hafezam
دانلود آهنگ روزبه بمانی من حافظم
ترانه: روزبه بمانی, موزیک: علیرضا افکاری, تنظیم: اشکان آبرون
دانلود آهنگ من حافظم با دو کیفیت 128 و 320
حستو ازم نگیر که از هوای تو بگم من ترانه خون شدم که از چشای تو بگم
چشمای تو غزل سکوت تو یه مثنوی من حافظم اگه ترانمو تو بشنوی
متن آهنگ روزبه بمانی من حافظم
چشمای تو یعنی دریای سینه ریز یعنی یه برکه با آرایش غلیظ
چشمای تو یعنی آیینه ی خودم من بی چشای تو شاعر نمیشدم
حستو ازم نگیر که از هوای تو بگم من ترانه خون شدم که از چشای تو بگم
چشمای تو غزل سکوت تو یه مثنوی من حافظم اگه ترانمو تو بشنوی
دانلود آهنگ جدید روزبه بمانی من حافظم با لینک مستقیم

وقتی کنارمی از زندگی پرم از بس کنار تو دور از تصورم
جز تو خیال تو سفر نمیکنم زیباتر از تورو باور نمیکنم
حستو ازم نگیر که از هوای تو بگم من ترانه خون شدم که از چشای تو بگم
چشمای تو غزل سکوت تو یه مثنوی من حافظم اگه ترانمو تو بشنوی
حستو ازم نگیر که از هوای تو بگم من ترانه خون شدم که از چشای تو بگم
چشمای تو غزل سکوت تو یه مثنوی من حافظم اگه ترانمو تو بشنوی
دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای روزبه بمانی بنام من حافظم با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320
دانلود آهنگ روزبه بمانی من حافظم