دانلود آهنگ جذاب کی بودی از صالح رضایی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید صالح رضایی به نام جذاب کی بودی
Download New Music Saleh Rezaei Jazabe Ki Budi
دانلود آهنگ صالح رضایی جذاب کی بودی
آهنگ و تنظیم: صالح رضایی | ترانه سرا: محمدرضا گل | میکس و مسترینگ: بهزاد نادری
دانلود آهنگ جذاب کی بودی با دو کیفیت 128 و 320
من حواسم پرته به چشمای تو
دیگه واسم کسی نمیاد جای تو
روی شانسم وقتی تو آسی واسم
جذاب کی بودی تو دردسر نشی واسم
  متن آهنگ صالح رضایی جذاب کی بودی  
به جون چشمات میمونم باهات
این دلم وای نره زیر دست و پات
بگو هستم با تو مستم
دلو بستم که بمیرم برات

بدجوری زده به سرم که با تو باشم نذار سر به سرم
هرچی که پا بده پایتم که دلتو درجا ببرم
دوست ندارم ببینم که کسی چشماش رو تو سرگردونه
بگو فقط مال منی دیگه بهونه بی بهونه

من حواسم پرته به چشمای تو
دیگه واسم کسی نمیاد جای تو
روی شانسم وقتی تو آسی واسم
جذاب کی بودی تو دردسر نشی واسم
من حواسم پرته به چشمای تو
دیگه واسم کسی نمیاد جای تو
روی شانسم وقتی تو آسی واسم
تو که عشق دلمی من تورو خوب میشناسم

جون چشمات میمونم باهات
این دلم وای نره زیر دست و پات
بگو هستم با تو مستم
دلو بستم که بمیرم برات

بدجوری زده به سرم که با تو باشم نذار سر به سرم
هرچی که پا بده پایتم که دلتو درجا ببرم
دوست ندارم ببینم که کسی چشماش رو تو سرگردونه
بگو فقط مال منی دیگه بهونه بی بهونه

دیوونه ی خواستنی عجب داستانی داره دلم باهات
بگو بینم از کجا آوردی که تو انقدر خوشرنگه چشات
بیا بمون کنارمو دیگه از پیش من تکون نخور
دل بده به دلم که دیگه چیزی نمونده بمیرم برات

به جون چشمات میمونم باهات
بگو هستم دلو بستم
بدجوری زده به سرم که با تو باشم نذار سر به سرم
هرچی که پا بده پایتم که دلتو درجا ببرم
دوست ندارم ببینم که کسی چشماش رو تو سرگردونه
بگو فقط مال منی دیگه بهونه بی بهونه

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای صالح رضایی بنام جذاب کی بودی با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320
دانلود آهنگ صالح رضایی جذاب کی بودی