دانلود آهنگ تو دلی منی از فرهبد با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید فرهبد به نام تو دلی منی
Download New Music Farahbod Too Delie Mani
دانلود آهنگ فرهبد تو دلی منی
ترانه و آهنگسازی: مجید فرهبد ؛ تنظیم :اشکان آرام ؛ میکس و مستر: علی تیرداد
دانلود آهنگ تو دلی منی با دو کیفیت 128 و 320
تو تو دلی منی آخه چجوری بذارم بری بزن واسم لبخند
هر وقت دل تو گرفت نکنی گریه دلم میشه پرپر
  متن آهنگ فرهبد تو دلی منی

حرف رفتنتو نزن جایی نمیری تو بی من جای تورو پر نمیکنه هیچی فاصله انگاری نمیشه کم
هی میخوام صدات بپیچه این حوالیا فقط من و تو باشیمو دوتایی دلو بزنیم به دریا
تو تو دلی منی آخه چجوری بذارم بری بزن واسم لبخند هر وقت دلتو گرفت نکنی گریه دلم میشه پرپر
تو تو دلی منی آخه چجوری بذارم بری بزن واسم لبخند هر وقت دلتو گرفت نکنی گریه دلم میشه پرپر
دانلود آهنگ جدید مهدی فرهبد و مجید فرهبد تو دلی منی با لینک مستقیم

به همین راحتی دلم پر کشید واست چه اصراری نگم هرجا میشینم عاشقت منم
دیگه بی خیال همه نبودت چه بده بدجوری میره دلم یه نگاه بنداز گیر توئه قلبم
تو تو دلی منی آخه چجوری بذارم بری بزن واسم لبخند هر وقت دلتو گرفت نکنی گریه دلم میشه پرپر
تو تو دلی منی آخه چجوری بذارم بری بزن واسم لبخند هر وقت دلتو گرفت نکنی گریه دلم میشه پرپر

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای فرهبد بنام تو دلی منی با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320
دانلود آهنگ فرهبد تو دلی منی
دانلود آهنگ با کیفیت 320