دانلود آهنگ سیم آخر از رضا شیری با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید رضا شیری به نام سیم آخر
Download New Music Reza Shiri Sime Akhar
دانلود آهنگ رضا شیری سیم آخر
ترانه و آهنگسازی: آرش عدل پرور ؛ تنظیم, میکس و مستر: سعید سام
دانلود آهنگ سیم آخر با دو کیفیت 128 و 320
بازم امشبم از اون شباست که دلم نداره طاقت
با من این دلم دوباره داره میزنه به سیم آخر
تا تو بازم بیای و ببینی با نبودت داری دنیامو میگیری
 

 متن آهنگ رضا شیری سیم آخر

بازم امشبم از اون شباست که دلم نداره طاقت
با من این دلم دوباره دارم میزنه به سیم آخر
تا تو بازم بیای و ببینی با نبودت داری دنیامو میگیری
سوت و کوره در و دیوار خونه تو که دنیامو میبینی میبینی
چرا نمیخوای منو چرا نمیای بیا و بازم همون دنیارو بیار
چرا نمیخوای منو ای داد بی داد دیوونه من موندم و این دنیای بیمار
دنیای بیمار …
دانلود آهنگ جدید رضا شیری سیم آخر با لینک مستقیم

با من دل همش بی تاب و بازم بهونتو میگیره
بازم بخون در گوش من بذار بازم بارون بگیره
تا تو بازم بیای و ببینی با نبودت داری دنیامو میگیری
سوت و کوره در و دیوار خونه تو که دنیامو میبینی میبینی
چرا نمیخوای منو چرا نمیای بیا و بازم همون دنیارو بیار
چرا نمیخوای منو ای داد بی داد دیوونه من موندم و این دنیای بیمار
دنیای بیمار

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای رضا شیری بنام سیم آخر با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320
دانلود آهنگ رضا شیری سیم آخر
دانلود آهنگ با کیفیت 320