دانلود آهنگ جدید

جدیدترین آهنگ ها همراه با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید

جدیدترین آهنگ ها همراه با متن آهنگ

دانلود آهنگ دوست دارم از ۷ سون باند با لینک مستقیم

دانلود آهنگ دوست دارم از ۷ سون باند با لینک مستقیم

Download New Music 7 Band Dooset Daram

دانلود آهنگ 7 سون باند دوست دارم

دانلود آهنگ دوست دارم با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰
دوست دارم دوست دارم هنوز عشق منی میدونم منو از یاد میبری
بهونه نفس کشیدنم تویی دوست دارم تو قلب من فقط تویی
  متن آهنگ ۷ سون باند دوست دارم

دارم از تو دور میشم داره تنها میشه قلبم میدونم نبودن تو جونمو میگیره کم کم
چیزی از تنم نمونده بعد دل شکستن تو یه اتاق ساکت و سرد من و فکر رفتن تو
دوست دارم دوست دارم هنوز عشق منی میدونم منو از یاد میبری
بهونه نفس کشیدنم تویی دوست دارم تو قلب من فقط تویی
دوست دارم دوست دارم هنوز عشق منی میدونم منو از یاد میبری
بهونه نفس کشیدنم تویی دوست دارم تو قلب من فقط تویی
دانلود آهنگ جدید گروه سون دوست دارم با لینک مستقیم

دارم از یاد تو میرم بی تو هر لحظه میمیرم ته زندگیم همین جاست بدون اینو که میمیرم
میگم عاشق تو هستم بی تو آروم نمیگیرم
دارم از یاد تو میرم بی تو هر لحظه میمیرم ته زندگیم همین جاست بدون اینو که میمیرم
میگم عاشق تو هستم بی تو آروم نمیگیرم
دوست دارم دوست دارم هنوز عشق منی میدونم منو از یاد میبری
بهونه نفس کشیدنم تویی دوست دارم تو قلب من فقط تویی
دوست دارم دوست دارم هنوز عشق منی میدونم منو از یاد میبری
بهونه نفس کشیدنم تویی دوست دارم تو قلب من فقط تویی

دارم از تو دور میشم داره تنها میشه قلبم میدونم نبودن تو جونمو میگیره کم کم
چیزی از تنم نمونده بعد دل شکستن تو یه اتاق ساکت و سرد من و فکر رفتن تو
دوست دارم دوست دارم هنوز عشق منی میدونم منو از یاد میبری
بهونه نفس کشیدنم تویی دوست دارم تو قلب من فقط تویی
دوست دارم دوست دارم هنوز عشق منی میدونم منو از یاد میبری
بهونه نفس کشیدنم تویی دوست دارم تو قلب من فقط تویی
دوست دارم
دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای ۷ سون باند بنام دوست دارم با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰
دانلود آهنگ ۷ سون باند دوست دارم

دانلود باکس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.