دانلود آهنگ جدید

جدیدترین آهنگ ها همراه با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید

جدیدترین آهنگ ها همراه با متن آهنگ

سوار اسب آرزوت میری و طعنه میزنی محسن یاحقی طعنه

دانلود آهنگ طعنه از محسن یاحقی با لینک مستقیم

Download New Music Mohsen Yahaghi Taaneh

دانلود آهنگ محسن یاحقی طعنه

سوار اسب آرزوت میری و طعنه میزنی
نگا به هیچ غریبه و پیاده ای نمیکنی
میخوای که دنیا زیر پات بچرخه و تو هم بری
رد شی از احساس منو از عشقم ساده بگذری
از عشقم ساده بگذری
عشقتو از دلم نگیر بانوی خوب قصه هام
تنهام نذار که بعد از این هرجا بری باهات میام
   آهنگ محسن یاحقی طعنه
سوار اسب آرزوت میری و طعنه میزنی
نگا به هیچ غریبه و پیاده ای نمیکنی
میخوای که دنیا زیر پات بچرخه و تو هم بری
رد شی از احساس منو از عشقم ساده بگذری
از عشقم ساده بگذری

من از همین پیاده هام دنیا رو کولم میگیرم
آخه تو دنیای منی منم که بی تو میمیرم
ساده نگو که میگذری جونمو باید بگیری
تا وقتی که به یادتم از پیشم هیچ جا نمیری

عشقتو از دلم نگیر بانوی خوب قصه هام
تنهام نذار که بعد از این هرجا بری باهات میام
دستامو بگیر نذار که من بیفتم از چشات
من که هنوز خونه دارم یه جایی گوشه ی صدات
یه جایی گوشه ی صدات

سوار اسب آرزوت میری و طعنه میزنی
نگا به هیچ غریبه و پیاده ای نمیکنی
میخوای که دنیا زیر پات بچرخه و تو هم بری
رد شی از احساس منو از عشقم ساده بگذری
از عشقم ساده بگذری
دانلود آهنگ محسن یاحقی طعنه
دانلود همه آهنگ های محسن یاحقی

دانلود باکس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.