دانلود آهنگ جدید

جدیدترین آهنگ ها همراه با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید

جدیدترین آهنگ ها همراه با متن آهنگ

نیمه شبان تنها در دل این صحرا گمشده خود را میجویم سپنتا مجتهدزاده گمشده

دانلود آهنگ گمشده از سپنتا مجتهدزاده با لینک مستقیم

Download New Music Sepanta Mojtahedzadeh Gomshodeh
دانلود آهنگ سپنتا مجتهدزاده گمشده
ترانه: تورج نگهبان, موزیک: همایون خرم
نیمه شبان تنها در دل این صحرا گمشده خود را میجویم
من که هم آوازم با سخن سازم راز جدایی ها میگویم
   آهنگ سپنتا مجتهدزاده گمشده
رفت و نوای غم ز طنین ترانه من نشنود رفتو کلامی هم دل من دگر از غم او نسرود
شد سپری عمری خبر از مه رفته من نرسید بین به پیامی هم گره از دل خسته من نگشود
نیمه شبان تنها در دل این صحرا گمشده خود را میجویم
من که هم آوازم با سخن سازم راز جدایی ها میگویم
دانلود آهنگ جدید سپنتا مجتهدزاده گمشده با لینک مستقیم

در خلوت شب ها تنها منم حیران به راهی نا پیدا منم
افتاده ای از پا در دام او دلداده ای مست و رسوا منم
بی پروا منم بی پروا منم
نیمه شبان تنها در دل این صحرا گمشده خود را میجویم
من که هم آوازم با سخن سازم راز جدایی ها میگویم
دانلود آهنگ سپنتا مجتهدزاده گمشده
دانلود همه آهنگ های سپنتا مجتهدزاده

دانلود باکس
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.