دانلود آهنگ جدید

جدیدترین آهنگ ها همراه با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید

جدیدترین آهنگ ها همراه با متن آهنگ

دانلود آهنگ من لنگ توام از فاتح نورایی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ من لنگ توام از فاتح نورایی با لینک مستقیم

Download Ahange Jadid Fateh Nooraee Man Lange Toam
زمان پخش : ۱۹ اسفند ماه از رسانه سخاموزیک
تیزر این ترانه برای دانلود قرار داده شد
دانلود آهنگ فاتح نورایی من لنگ توام
دانلود آهنگ من لنگ توام با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین
دیوانه ترین عاشقمو عاشق چشمانت شومو
دارو ندارم بی تو نتوانم ای جان
در گیر رخ ماهتمو نامتمو همیشه همراهتمو
ای همه جانم وصله به تو جانم ای جان

متن آهنگ فاتح نورایی من لنگ توام
من لنگ توامو منگ توامو بدجوری دلتنگ توام
خیزمو درجنگ توامو دارو ندارم بی تاب و توانم ای جان
دیوانه ترین عاشقمو عاشق چشمانت شومو
دارو ندارم بی تو نتوانم ای جان
در گیر رخ ماهتمو نامتمو همیشه همراهتمو
ای همه جانم وصله به تو جانم ای جان
دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای فاتح نورایی بنام من لنگ توام با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰
دانلود آهنگ فاتح نورایی من لنگ توام
لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما گزارش کنید.
دانلود همه آهنگ های فاتح نورایی

دانلود آهنگ فاتح نورایی من لنگ توام

دانلود باکس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.