دانلود آهنگ جدید

جدیدترین آهنگ ها همراه با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید

جدیدترین آهنگ ها همراه با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید چارتار به نام تردید رفتن

دانلود آهنگ جدید چارتار به نام تردید رفتن

دانلود آهنگ چارتار با کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸
Chaartaar Tardid Raftan
دانلود آهنگ چارتار تردید رفتن
   
 آه ای تردید رفتن گاهی دامن نگیر
آه ای بی ردپایی گاهی از من نگیر
آه ای تردید رفتن گاهی دامن نگیر
آه ای بی ردپایی گاهی از من نگیر
من تا سخن راهی ام
من تا سحر در شتابم
چون نور از فرط خورشید تاریکی بر نتابم
من تا سخن راهی ام
من تا در سحر شتابم
چون نور از فرط خورشید تاریکی بر نتابم

+++++++++++++
سر کن این شنگی را آبی جز تشنگی نیست
دل کندم از فسردن این مردن زندگی نیست
من تا سخن راهی ام
من تا در سحر شتابم
چون نور از فرط خورشید تاریکی بر نتابم
من تا سخن راهی ام
من تا سحر در شتابم
چون نور از فرط خورشید تاریکی بر نتابم
من تا سخن راهی ام
من تا سحر در شتابم
چون نور از فرط خورشید تاریکی بر نتابم
دانلود آهنگ چارتار تردید رفتن
کاربر گرامی در صورت مشاهده هر گونه مشکل در پست از طریق فرم نظرات به ما اطلاع دهید.
♥♪ دانلود همه آهنگ های چارتار از اینجا ♪♥

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.