دانلود آهنگ جدید

جدیدترین آهنگ ها همراه با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید

جدیدترین آهنگ ها همراه با متن آهنگ

Masih Ft Arash Ap Ba’ad az To

دانلود آهنگ بعد از تو از مسیح و آرش ای پی

Masih Ft Arash Ap Ba’ad az To

آهنگ مسیح و آرش ای پی بعد از تو

  

کنار هرکی میشینم تورو میبینم

به کجای آسمون تو پر کشیدی من که رو زمینم

تو چه رنگی رو دلم زدی که هرجا میرم

کز میکنم زل میزنم رو در و دیوار عکستو میبینم

بعد از تو هرکی اومد دو سه روزی تو دلم مهمون شد و رفت

هوس برد تورو آخرم منو دوباره باز از پا درآورد
بعد از تو هر کی اومد دو سه روزی تو دلم مهمون شد و رفت
هوس برد تورو آخرم منو دوباره باز از پا درآورد
++++++++

بعد تو این دلم نشد دیگه مث قبلنا رفتن تو خیلی ساده کرده بد عوض منو
آخه مگه این دل من این حرفا حالیشه بعد تو دیگه نتوست با هیشکی قاطی شه
بعد از تو هر کی اومد دو سه روزی تو دلم مهمون شد و رفت
هوس برد تورو آخرم منو دوباره باز از پا درآورد
بعد از تو هر کی اومد دو سه روزی تو دلم مهمون شد و رفت
هوس برد تورو آخرم منو دوباره باز از پا درآورد

دانلود آهنگ های مسیح و آرش ای پی


دانلود باکس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.