دانلود آهنگ جدید

جدیدترین آهنگ ها همراه با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید

جدیدترین آهنگ ها همراه با متن آهنگ

دانلود آهنگ گندم از علیرضا روزگار با لینک مستقیم

دانلود آهنگ گندم از علیرضا روزگار با لینک مستقیم

Download Ahange Alireza Roozgar Gandom

 دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام گندم Alireza Roozgar Called Gandom

 

تکست آهنگ گندم علیرضا روزگار
مثل گندم زاره رنگ موهات که آفتاب رو دیده رو سرت خورشید یه برقی از نورش با طلا کشیده آسمون آبی روزایی که بی تابی دلت بریده غصه فردا رو نخور که فردا رو هیشکی ندیده تویی گندم من از تموم مردم فقط تورو که هستی بلد مسیر عشق رو تا ابد من دوست دارم تورو تویی عشقم نکنه یه وقتی قلبت نتونه کنار قلبم بمونه که خیلی خستم میدونه من دوست دارم تورو تورو دوست دارم میدونی دوست دارم گندم عزیزم گندم ای جون من تورو دوست دارم میدونی دوست دارم گندم عزیزم گندم ای جون من روی گندم دونه انار باغ بون چکیده مثل یار من رو توی خوابش هم هیچکس ندیده آسمون آبی روزایی که بی تابی دلت بریده غصه فردا رو نخور که فردا رو هیشکی ندیده تویی گندم من از تموم مردم فقط تورو که هستی بلد مسیر عشق رو تا ابد من دوست دارم تورو تویی عشقم نکنه یه وقتی قلبت نتونه کنار قلبم بمونه که خیلی خستم میدونه من دوست دارم تورو تورو دوست دارم میدونی دوست دارم گندم عزیزم گندم ای جون من تورو دوست دارم میدونی دوست دارم گندم عزیزم گندم ای جون من

دانلود آهنگ علیرضا روزگار گندم

دانلود آهنگ های علیرضا روزگار


دانلود باکس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.