دانلود آهنگ جدید

جدیدترین آهنگ ها همراه با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید

جدیدترین آهنگ ها همراه با متن آهنگ

آهنگ جدید فرشاد آرون به نام بازم منو تو منتشر شد

دانلود آهنگ بازم منو تو از فرشاد آرون با لینک مستقیم

Download Ahange Jadid Farshad Aroon-Bazam Mano To

ترانه و آهنگسازی: آرش AP ؛ تنظیم: مسعود جهانی

دانلود آهنگ جدید فرشاد آرون به نام بازم منو تو Farshad Aroon Called Bazam Mano To

متن آهنگ فرشاد آرون بازم منو تو

باز منو دیوونگی هات هنوزم دنبالم میاد باز منو این قلب زخمی هنوز از یادم نرفتی هنوزم درگیرتم بد زخمی که قلبت به من زد میبینی جاش مونده هنوز عشق تو دنیای من بود بازم منو تو و دیوونگی دیوونه بی تو خونه نیست آروم برا من بازم منو تو بارون و باد قلبم فقط تورو میخواد من بی تو نه آروم ندارم بازم منو تو و دیوونگی دیوونه بی تو خونه نیست آروم برا من بازم منو تو بارون و باد قلبم فقط تورو میخواد من بی تو نه آروم ندارم +++++++++++++ بازم بشکن تموم این درای بسته رو میدونی که هنوز بدجوری بهت وابستمو با من فریاد بزن تا بشنون این کوچه ها بزار بازم برقص قلب من با روزگار بازم منو تو و دیوونگی دیوونه بی تو خونه نیست آروم برا من بازم منو تو بارون و باد قلبم فقط تورو میخواد من بی تو نه آروم ندارم بازم منو تو و دیوونگی دیوونه بی تو خونه نیست آروم برا من بازم منو تو بارون و باد قلبم فقط تورو میخواد من بی تو نه آروم ندارم بازم منو تو و دیوونگی دیوونه بی تو خونه نیست آروم برا من بازم منو تو بارون و باد قلبم فقط تورو میخواد من بی تو نه آروم ندارم بازم منو تو و دیوونگی دیوونه بی تو خونه نیست آروم برا من بازم منو تو بارون و باد قلبم فقط تورو میخواد من بی تو نه آروم ندارم

دانلود آهنگ های فرشاد آرون از کافه موزیک

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای فرشاد آرون بنام بازم منو تو با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما اطلاع دهید.


دانلود باکس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.