دانلود آهنگ جدید

جدیدترین آهنگ ها همراه با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید

جدیدترین آهنگ ها همراه با متن آهنگ

آهنگ جدید میلاد باران به نام این آخرین باره منتشر شد

دانلود آهنگ این آخرین باره از میلاد باران با لینک مستقیم

Download Ahange Jadid Milad Baran-In Akharin Bare

دانلود آهنگ جدید میلاد باران به نام این آخرین باره Milad Baran In Akharin Bareh

متن آهنگ میلاد باران این آخرین باره

لب هاتو میبوسم این آخرین باره این بوسه ها تنها از روی اجباره لب هاتو میبوسم بی ذره ای احساس احساسمو کشتی هر وقت دلت میخواست فردا میون ما چیزی نمیمونه فردا تموم میشه میری از این خونه میری که داغون شم اینو خودم میخوام حس میکنم طعم اشکاتو رو لب هام فردا میون ما چیزی نمیمونه فردا تموم میشه میری از این خونه میری که داغون شم اینو خودم میخوام حس میکنم طعم اشکاتو رو لب هام ++++++++ حتی همین لحظه دستای تو سرده میبوسمت اما کی عاشقت کرده لب های تو خوش رنگ اما خطا کاره میبوسمت بازم این آخرین باره این آخرین باره این آخرین باره فردا میون ما چیزی نمیمونه فردا تموم میشه میری از این خونه میری که داغون شم اینو خودم میخوام حس میکنم طعم اشکاتو رو لب هام فردا میون ما چیزی نمیمونه فردا تموم میشه میری از این خونه میری که داغون شم اینو خودم میخوام حس میکنم طعم اشکاتو رو لب هام فردا میون ما چیزی نمیمونه فردا تموم میشه میری از این خونه

دانلود آهنگ های میلاد باران از کافه موزیک

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای میلاد باران بنام این آخرین باره با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما اطلاع دهید.


دانلود باکس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.