دانلود آهنگ جدید

جدیدترین آهنگ ها همراه با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید

جدیدترین آهنگ ها همراه با متن آهنگ

آهنگ جدید سیاوش سهراب به نام شرم نگات منتشر شد

دانلود آهنگ شرم نگات از سیاوش سهراب با لینک مستقیم

Download Ahange Jadid Siavosh Sohrab-Sharme Negat

ترانه: وفا ؛ آهنگسازی و تنظیم: شاهین کمالی

دانلود آهنگ جدید سیاوش سهراب به نام شرم نگات Siavosh Sohrab Called Sharme Negat

متن آهنگ سیاوش سهراب شرم نگات 

یه روزی تو چشمام عکس تو افتاد نگاهت یه کاری دست دلم داد کاشکی هیچ وقت اونو ندیده بودم آب از سرم گذشته ای داد بیداد میگفتی با چشمات کارم تمومه چه بی اعتباره رسم زمونه نشد تسلیم احساست نباشم نباشی زندگی دیگه حرومه نباشی زندگی دیگه حرومه شرمو از نگات بگیری یه لحظه اسممو صدا کن دلم بلرزه بزار تا حرف قلبتو بدونم اسممو صدا کن دلم بلرزه شرمو از نگات بگیری یه لحظه اسممو صدا کن دلم بلرزه بزار تا حرف قلبتو بدونم اسممو صدا کن دلم بلرزه ++++++++ تو چشمام نگاه کن ببین که میخوام کنارت بمونم واسه همیشه نگو دست قسمت تو دست ما نیست نگو که محاله نگو نمیشه نگو که محاله نگو نمیشه شرمو از نگات بگیری یه لحظه اسممو صدا کن دلم بلرزه بزار تا حرف قلبتو بدونم اسممو صدا کن دلم بلرزه شرمو از نگات بگیری یه لحظه اسممو صدا کن دلم بلرزه بزار تا حرف قلبتو بدونم اسممو صدا کن دلم بلرزه

دانلود آهنگ های سیاوش سهراب از کافه موزیک

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای سیاوش سهراب بنام شرم نگات با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما اطلاع دهید.


دانلود باکس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.