دانلود آهنگ جدید

جدیدترین آهنگ ها همراه با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید

جدیدترین آهنگ ها همراه با متن آهنگ

آهنگ جدید محمد حسام به نام یه امشب منتشر شد

دانلود آهنگ یه امشب از محمد حسام با لینک مستقیم

Download Ahange Jadid Mohammad Hesam-Ye Emshab

دانلود آهنگ جدید محمد حسام به نام یه امشب Mohammad Hesam Ye Emshab

متن آهنگ محمد حسام یه امشب 

یه امشب منو راهی کن یه امشب با من عاشق باش روی دریای احساسم یه امشب مثل قایق باش یه کم مهلت بده کم شه تموم حس تنهاییم بزار یادم بره خستم ندارم یار و همراهی یه امشب با دلم خو کن که مدیون نگاهت شم اگه رفتی و دل کندی پشیمون از گناهت شم بشین پیشم تو این بارون یه کم از جنس من باشی دلم رو ساده شادش کن میخوام هم حس من باشی ++++++++ یه امشب با خیالی تخت زمانو بی خیالی کن تمام شک و تردیدا توی فکرت رو ++ کن یه امشب بارمو کم کن نزار مجبور خواهش شم نزار با ترس و دلشوره تمنای نوازش شم یه امشب با دلم خو کن که مدیون نگاهت شم اگه رفتی و دل کندی پشیمون از گناهت شم بشین پیشم تو این بارون یه کم از جنس من باشی دلم رو ساده شادش کن میخوام هم حس من باشی

دانلود آهنگ های محمد حسام از کافه موزیک

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای محمد حسام بنام یه امشب با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما اطلاع دهید.

دانلود باکس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.