دانلود آهنگ جدید

جدیدترین آهنگ ها همراه با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید

جدیدترین آهنگ ها همراه با متن آهنگ

آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام من عاشق منتشر شد

دانلود آهنگ من عاشق از احسان خواجه امیری با لینک مستقیم

Download Ahange Jadid Ehsan Khajeh Amiri-Mane Ashegh

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام من عاشق Ehsan Khaje Amiri Called 30 Salegi

متن آهنگ احسان خواجه امیری من عاشق 

من ندیده عاشق کسی شدم که تمام آسمون به اسمشه هیشکی که باورمون نمیکنه از همه تو آسمون به اسمشه من ندیده عاشق کسی شدم که یه دنیا مثل من مجنونشه یه نفر که ابر پر کشیدنش باد پرپر زدن جوونشه سر تو رو نیزه میزارن واسه اینکه دلت خود دریاست با گلوی بریده چی گفتی که یه عمره سرای ما بالاست سر تو رو نیزه میزارن واسه اینکه دلت خود دریاست با گلوی بریده چی گفتی که یه عمره سرای ما بالاست که یه عمره سرای ما بالاست ++++++++ یه نفر که عشقو معنا میکنه یه نفر که تشنگیت تسکینشه اون کسی که حرمت آزادگیش قد حرمت تمام دینشه به هر احساسی نمیگن عاشقی من نمیگم واسه این حس لایقم هرکی پای عشقش از خودش گذشت تازه میتونه بگه من عاشقم سر تو رو نیزه میزارن واسه اینکه دلت خود دریاست با گلوی بریده چی گفتی که یه عمره سرای ما بالاست سر تو رو نیزه میزارن واسه اینکه دلت خود دریاست با گلوی بریده چی گفتی که یه عمره سرای ما بالاست

دانلود آهنگ های احسان خواجه امیری از کافه موزیک

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای احسان خواجه امیری بنام من عاشق با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما اطلاع دهید.


دانلود باکس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.