دانلود آهنگ جدید

جدیدترین آهنگ ها همراه با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید

جدیدترین آهنگ ها همراه با متن آهنگ

آهنگ جدید آی من به نام تقاص منتشر شد

دانلود آهنگ تقاص از آی من با لینک مستقیم

Download Ahange Jadid I Man-Taghas

ترانه, آهنگسازی, تنظیم, میکس و مستر: پدرام آزاد

دانلود آهنگ جدید آی من به نام تقاص I Man Called Taghas

متن آهنگ آی من تقاص 

همین پاییز سرد وداع منو توست کارایی که کردی گناه منو شست خیلی راحت نمیتونی بری تاوان عشقمو باید به دنیا پس بدی تقاص این عشقو نداده نمیری شکستی این مردو بی آینده ایم هر دو تقاص این عشقو نداده نمیری شکستی این مردو بی آینده ایم هر دو +++++++ رفتن همیشه چاره این دردا نیست چقدر سخت میشه وقتی میفهمی فردا نیست عشقم کاش بدونی که تو نباشی زنده باشم برا چی مگه میشه نباشی تقاص این عشقو نداده نمیری شکستی این مردو بی آینده ایم هر دو تقاص این عشقو نداده نمیری شکستی این مردو بی آینده ایم هر دو رفتن همیشه چاره این دردا نیست چقدر سخت میشه وقتی میفهمی فردا نیست

دانلود آهنگ های آی من از کافه موزیک

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای آی من بنام تقاص با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما اطلاع دهید.

دانلود باکس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.