دانلود آهنگ جدید

جدیدترین آهنگ ها همراه با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید

جدیدترین آهنگ ها همراه با متن آهنگ

آهنگ جدید احسان حیدری به نام مترسک منتشر شد

دانلود آهنگ مترسک از احسان حیدری با لینک مستقیم

Download Ahange Jadid Ehsan Heidari-Matarsak

Lyrics : Negar Noshadi – Arrangement : Mehrdad Hamidi – Music : Mehrdad Hamidi – Mix & Mastering : Majid Rezazadeh

دانلود آهنگ جدید احسان حیدری به نام مترسک Ehsan Heidari Matarsak

متن آهنگ احسان حیدری مترسک 

من همون مترسکم بدون یه همنفس آدمای مزرعه منو کردن تو قفس ریشه های مزرعه پامو تو زمین کشید آره من همونیم که به هیچ جا نرسید جای من تو آسمون یا که تو ابرا نبود اونچه از دنیا دیدم یه وجب مزرعه بود هیچ کسی چشم منو پر اشک و خون ندید صدای گریه هامو هیچ صدایی نشنید ++++++++ من دیگه خسته شدم دل من سفر میخواد کاش خدا بجای چوب دوتا بال به من میداد پاهای چوبی من تو یدست خاک اسیر اسم این مزرعه رو تن من گذاشت کویر همه گفتن آدمک واسه چی کم بیاره دلش از چی بگیره اون که قلبی نداره اون فرشته بود و از آسمون اینجا رسید تا که دید مترسکم راهشو از اینجا کشید جای من تو آسمون یا که تو ابرا نبود اونچه از دنیا دیدم یه وجب مزرعه بود هیچ کسی چشم منو پر اشک و خون ندید صدای گریه هامو هیچ صدایی نشنید

دانلود آهنگ های احسان حیدری از کافه موزیک

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای احسان حیدری بنام مترسک با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما اطلاع دهید.

دانلود باکس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.