دانلود آهنگ جدید

جدیدترین آهنگ ها همراه با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید

جدیدترین آهنگ ها همراه با متن آهنگ

آهنگ جدید مهدی یغمایی به نام خاص منتشر شد

دانلود آهنگ خاص از مهدی یغمایی با لینک مستقیم

Download Ahange Jadid Mehdi Yaghmaei-Khas

دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی به نام خاص Yaghmaei

متن آهنگ مهدی یغمایی خاص

یه جور خاصی خوشحالم یه جور خاصی میخندم به روی همه غیر تو دیگه چشمامو میبندم چجوری یک نفر انقد میتونه مثل ماه باشه تو انتخابی هستی که محاله اشتباه باشه شروع رابطه حتی میتونه با یک نگاه باشه این احساسی که من دارم محاله اشتباه باشه +++++++++ یه عمر به تو بودم بتونم با تو کامل شم توی دیوونه رو دیدم نتونستم که عاقل شم سر عشق تو یه عمره با هرکسی من جنگیدم تو از من آدمی ساختی که توی خوابم نمیدیدم ++++++++ چقدر خوشحالم از این که منو تو زیر یک سقفیم از احساسی که بین ماست میشه فهمید که خوشبختیم شروع رابطه حتی میتونه با یک نگاه باشه این احساسی که من دارم محاله اشتباه باشه +++++++ یه جور خاصی خوشحالم یه جور خاصی میخندم به روی همه غیر تو دیگه چشمامو میبندم چجوری یک نفر انقد میتونه مثل ماه باشه تو انتخابی هستی که محاله اشتباه باشه شروع رابطه حتی میتونه با یک نگاه باشه این احساسی که من دارم محاله اشتباه باشه

دانلود آهنگ های مهدی یغمایی از کافه موزیک

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای مهدی یغمایی بنام خاص با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما اطلاع دهید.


دانلود باکس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.