دانلود آهنگ جدید

جدیدترین آهنگ ها همراه با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید

جدیدترین آهنگ ها همراه با متن آهنگ

آهنگ جدید مهران آتش به نام نرو منتشر شد

دانلود آهنگ نرو از مهران آتش با لینک مستقیم

Download Ahange Jadid Mehran Atash-Naro

دانلود آهنگ جدید مهران آتش به نام نرو Mehran Atash Naro

متن آهنگ مهران آتش نرو

با چشمای خیس با دستایی که بی تو سرده هر لحظه پاهام داره دنبال تو میگرده دنیام پره درده هر لحظه بی تو واسم قد سال عذابه از وقتی رفتی خوشبختی واسه من سرابه زندگیم خرابه چه ساده شکستی قلبمو نشوندی توی چشمام اون غمو با گریه به تو گفتم نرو نروو نیستی و واسه تو بیقرارم کاشکی تو میموندی کنارم بی اختیار دوست دارم دوست دارم ++++++++ چی مونده برام جز قلبی که بی تو ترک خورد زندگیه من مثل گلای تو باغچه پژمرد با رفتن تو از خودمو دنیا بریدم بعد از تو فقط به بارون و گریه رسیدم چه ساده شکستی قلبمو با گریه به تو گفتم نرو نروو نیستی و واسه تو بیقرارم کاشکی تو میموندی کنارم بی اختیار دوست دارم دوست دارم چه ساده شکستی قلبمو نشوندی توی چشمام اون غمو با گریه به تو گفتم نرو نروو نیستی و واسه تو بیقرارم کاشکی تو میموندی کنارم بی اختیار دوست دارم

دانلود آهنگ های مهران آتش از کافه موزیک

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای مهران آتش بنام نرو با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما اطلاع دهید.

دانلود باکس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.