دانلود آهنگ جدید

جدیدترین آهنگ ها همراه با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید

جدیدترین آهنگ ها همراه با متن آهنگ

آهنگ جدید محسن یگانه به نام کویر منتشر شد

دانلود آهنگ کویر از محسن یگانه با لینک مستقیم

Download Ahange Jadid Mohsen yeganeh-Kavir

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام کویر Mohsen Yeganeh Kavir

متن آهنگ محسن یگانه کویر

کویرم یه کویر خشک و تنها کویر هم صحبتش باد و سرابه کویر رویای دریا تو سرش نیست پای قصم بشین حالم خرابه ++++++ دریغ از یه جوونه تو وجوده تمومه ریشه هام بی برگو باره از اشکای خودم سینم ترک خورد تنم از دور شبیه شوره زاره نه کوهی دورمه تا کم میارم بهش تکیه کنم آروم بگیرم نه دریا دورمه تا غرق من شه نه ساحل میشم اونجوری بمیرم جوون بودم شبیه جنگلایی که الان سر راهت رو گرفتن سر راهت تموم جنگلا سوخت تا چشمات رنگ دریا رو ببینن ++++++++ یه شب بغضم گرفت فکرت منو برد از اون شب با خیالت همنشینم با این حالی که امشب تو سرم هست محاله صبح فردا رو ببینم یه شب چشمامو بستم خواب دیدم داره بارون میاد از ابر مرده یه روز چشمامو وا کردم نبودی دیدم سیل اومده دنیامو برده تو مردابو یه دریا تو سرت بود دلم دریا شدو رفتی ندیدی تو رفتی رد بارونو بگیری تو رفتیو به دریا نرسیدی کسی از خلوتم چیزی ندیده کویر از خلوتش بیرون نمیره کویر رویای دریا تو سرش نیست کویر تا آخر قصه کویره نه کوهی دورمه تا کم میارم بهش تکیه کنم آروم بگیرم نه دریا دورمه تا غرق من شه

دانلود آهنگ های محسن یگانه از کافه موزیک

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای محسن یگانه بنام کویر با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما اطلاع دهید.


دانلود باکس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.