دانلود آهنگ جدید

جدیدترین آهنگ ها همراه با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید

جدیدترین آهنگ ها همراه با متن آهنگ

آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام سی سالگی منتشر شد

دانلود آهنگ سی سالگی از احسان خواجه امیری با لینک مستقیم

Download Ahange Jadid Ehsan Khajeh Amiri-30 Salegi

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام سی سالگی Ehsan Khaje Amiri Called 30 Salegi

متن آهنگ احسان خواجه امیری سی سالگی

چه چیزی تو عمق چشاته که من یک نگاه تو رو به یه دنیا نمیدم که بعد از تماشای چشای تو از زمینو زمان عاشقانه بریدم تو با کل رویای من اومدی تا تو سی سالگی باورم زیرو رو شه که زیباترین خط شعرای من از تماشای چشم تو هر شب شروع شه اومدی تا بره فصل دیوونگی شدی آرامش کل این زندگی با تو هر ثانیه عاشقانست برام آرزوهامو از کی بجز تو بخوام اومدی تا بره فصل دیوونگی شدی آرامش کل این زندگی با تو هر ثانیه عاشقانست برام آرزوهامو از کی بجز تو بخوام +++++++ دلم از تماشای چشمای تو یه حسی مثل پرگرفتن گرفت چشمای تو تا پیش چشم منه مگه میشه این حالو از من گرفت تمام وجودمو هر ثانیه تو دریای فکر تو حل میکنم نگاه کن واسه اینکه تو با منی چجوری خدا رو بغل میکنم اومدی تا بره فصل دیوونگی شدی آرامش کل این زندگی با تو هر ثانیه عاشقانست برام آرزوهامو از کی بجز تو بخوام اومدی تا بره فصل دیوونگی شدی آرامش کل این زندگی با تو هر ثانیه عاشقانست برام آرزوهامو از کی بجز تو بخوام

دانلود آهنگ های احسان خواجه امیری از کافه موزیک

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای احسان خواجه امیری بنام سی سالگی با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما اطلاع دهید.

دانلود باکس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.